CORONAVIRUS – SLUITING

De diensten van het gemeentebestuur, de loketten en kantoren zijn ALLEEN toegankelijk via AFSPRAAK voor  noodgevallen (https://www.ganshoren.be).

U kunt de volgende documenten aanvragen via Irisbox, of een aanvraag indienen via email: bevolking@ganshoren.brussels, via fax: 02 466 84 40 of een brief via de post opsturen of in de brievenbus steken. (Wij hebben een brievenbus op de Keizer Karellaan 140).

  • Gezinssamenstelling
  • Attest van woonst
  • Attest van woonst met historiek
  • Attest van nationaliteit
  • E.d.
  • Een aanvraag voor een adreswijziging
  • Een aanvraag voor een uittreksel uit het strafregister
  • Een aanvraag voor verkeersignalisatie

De dienst bevolking is bereikbaar voor de burgers elke dag tussen 8u30 en 12u,

Enkel op afspraak via: https://irisbox.irisnet.be/irisbox/appointment

  • De identiteitskaart à vernieuwing, activatie, verlies
  • Verblijfskaart (E+,F+C,D) à vernieuwing, activatie, verlies
  • Wettiging van de handtekening
  • Voor eensluidend te verklaren afschrift
  • Bewijs/Attest van leven
  • Attest in te vullen voor werkloosheidsuitkering 

De Demografische diensten wordt momenteel overladen met verzoeken om afspraken.Er is momenteel een wachttijd van een week.De diensten doen hun best om uw vragen te beantwoorden en om u zo snel mogelijk een afspraak te geven.Dank u voor uw begrip en geduld.